2011. október 24., hétfő

Natural beauty

Nem szeretnék sokat írni erről. Csak a véleményemet közölném, hogy a természetes lányok SOKKAL szebbek mint a mű társaik. És ez így lesz amíg világ a világ. Nekem sosem volt bajom a hajfestéssel, voltam hidrogén szőke és fekete is, gondolhatjátok, hogy én papolok a természetességről. De amióta komolyabban fogom fel, sokkal inkább a fiúk szemével nézem a világot. Hogy mennyivel szebb egy lányra úgy nézni, hogy smink nélkül, agyonvasalt haj nélkül mosolyog rád. Én nem azt mondom, hogy ne sminkelj és ne vasald a hajad, mert nyilván nők vagyunk és ez kijár nekünk. De maradj kicsit természetesebb! Nem kell suliba 5tonnás vakolattal menned, hagyd meg a hétvégi bulira. És nem kell mindennap szögegyenesre vasalnod a hajad. Egy azért mert a hullámos haj lassan divatosabb is, kettő mert 10 év múlva egy szál hajad sem lesz. Kezd kiábrándító lenni, hogy 11-12 éves lányok úgy néznek ki, mint akik most jöttek a sarokról. Nem akarok én senkit megbántani, de ez tényleg szánalmas, hiszen a sminkelés más korosztálynak való, akik érettebben fogják már fel, (elvileg) tudják mi áll jól nekik és az előnyeik kiemelésére törekszenek. Csak higyjétek el lányok, hogy gyönyörűek vagytok vakolat nélkül, hogy érdekesek, egyediek és csodálatosak vagytok! Én is szoktam magam sminkelni, de úgy vagyok vele, ha már sminkelek akkor az legyen jó:) puszi


Tumblr_lta6bghnft1qau50i_large  Tumblr_lsysz6ekod1r2rhaoo1_500_large

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése