2011. november 1., kedd

Legszebb őszi lakkok

Nem,nem az enyémek, csak szemléltetésképp, én ezeket a színeket tudnám elképzelni a kezemen!


TOP 5


5.





Az örök fekete! Nem lőhetsz mellé, mindenhez passzol, hosszú v. rövid körmökre, vagány megjelenést biztosít az tuti!!


4.



Örök vörös!:D Kell hozzáfűznivaló?


3.

Nálam ez egy dobogós, őszi szín, hiszen ősszel divatosak a föld színek, szerintem ez tökéletes,elegáns lakk, nekem nagyon tetszik:)!


2.

Imádom a szürkét, szerintem nagyon stílusos szín, én ezt a lakkot bármeddig el tudnám viselni a kacsóimon!:)


1.

Jelenleg úgy vagyok vele, hogy ez a világ leges legszebb színe! Hamarosan beszerzek egy ilyet, szerintem tökéletes szín, IMÁÁÁDOM!


Összességében nekem mindig a letisztult színek tetszenek, főleg a matt színek, ezek a gyengéim. Nyáron tettszenek a csillogós körömlakkok, viszont ősszel teljes mértékben a mattabb színeket preferálom. A föld színek alapból nagyon bejönnek, nagyon divatos és szerintem luxusos megjelenést kölcsönöznek, de ez az utolsó lila számomra mindent felülmúl! A sztárok körében is divatosak ezek a színek manapság:


Heidi Klum



Christina Aguilera



Nicole Richie



Kristen Bell



Nektek mik a kedvenc őszi lakkjaitok? Szeretitek a matt színeket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése